torsdag 4. februar 2010

Det morsomste jeg vet

Det morsomste jeg vet er når folk er så surrete og i sin egen verden at de klarer å drite seg ut forran en hel mengde folk. Her om dagen satt jeg på vkt og ventet på bussen som skulle kjøre meg opp til Re. På vei ut av bussen og inn på vkt kom det en skikkelig kul pakistaner som trodde han eide hele vkt. Men på vei inn skyvedøra fulgte han ikke godt nok med så "tøffheten" ende med et kraftig smell med hodet i dørkanten. Selvom det er dårlig gjort å le i et slikt tilfelle kan man jo nesten ikke klare og unngå og le, for det er jo så utrolig morsomt.

Humor er ofte det man forbinder med komikere. Hvorfor? Humor vil si at man f. eks forteller en vits som bringer glede og latter. Det jeg forbinder selv med humor er ekstremt mye latter. Jeg fant en ganske spesiell vits på nettet, men den vil kanskje være litt mer morsom for de som er litt eldre eller som har greie på spill. Her er vitsen:

- Det er latterligt å påstå at dataspill påvirker barn!
Hvis f.eks. Pac-Man hadde påvirket barn født på 1980-tallet, da ville vi i dag ha en mengde unge, springende rundt i mørke rom og spise piller mens de lytter til monoton og ensformig musikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar